”Allmännyttan borde vara till för de svagaste”

24 okt 2019

Dela

Kopiera sidlänk

PODD | Sverige valde fel när man införde Allbolagen och gjorde allmännyttan affärsmässig. Allmännyttan borde i stället användas för dem som har störst behov. Det säger Linda Jonsson, moderat analytiker på byggbolaget Veidekke, i en ny podd i Radio Allmännyttan. Hon skåpar också ut flera borgerliga favoritrecept för billigare byggande.

Lyssna här...

cross