Bolund om bostadskrisen: Jag sympatiserar

11 mar 2020

Dela

Kopiera sidlänk

Utsatta människor ska gå före i bostadskön. Det föreslår bostadsminister Per Bolund (MP). "Människor är beredda att ta ett solidarisk ansvar", säger han i en intervju med Aftonbladet.

Läs mer...

cross