En glad pessimist gillar läget

7 apr 2020

Dela

Kopiera sidlänk

Det är lätt att bli uppgiven över bristerna i bostadspolitiken, men Maria Pleiborns råd är att gilla läget, glömma politiken och agera själv. Ny krönika av Maria Pleiborn, WSP, i Fastighetestidningen.

Läs mer...

cross