Regeringen i byggsamtal om framtidens bostadsbyggande

25 feb 2020

Dela

Kopiera sidlänk

Onsdagen den 19 februari samlade statsminister Stefan Löfven och bostadsminister Per Bolund aktörer i byggbranschen för ett samtal om hur ett fortsatt högt och hållbart bostadsbyggande kan säkerställas. Deltog gjorde även arbetsmarknadsminister Eva Nordmark och minister för högre utbildning och forskning Matilda Ernkrans för samtal om kompetensförsörjning. Det går att läsa på regeringens hemsida.

Läs mer...

cross